Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego Nakla wraz z budową tras wielofunkcyjnych w tym kładki pieszo-rowerowej przez rzekę Poprad

dodano: 20.06.2019

Numer Projektu: RPMP.06.03.02-12-0521/16
Działanie 6.3 Rozwój wewnętrznych potencjałów regionu
Poddziałanie 6.3.2 Wsparcie miejscowości uzdrowiskowych
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM)

W dniu 21 lipca 2017 r., pomiędzy Zarządem Województwa Małopolskiego a Miastem i Gminą Piwniczna-Zdrój, zawarta została umowa o dofinansowanie projektu pn. „Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego Nakla wraz z budową tras wielofunkcyjnych w tym kładki pieszo-rowerowej przez rzekę Poprad”.

  • Planowana całkowita wartość projektu wynosi  8 121 112,75 PLN
  • Dofinansowanie projektu wynosi nie więcej niż 5 993 413,28 PLN

Celem ogólnym projektu jest poprawa atrakcyjności miasta i gminy Piwniczna-Zdrój oraz wzmocnienie jej turystycznej i gospodarczej funkcji poprzez wykorzystanie istniejących zasobów i potencjału.

Termin realizacji; 2017-2019

1. Projekt realizowany będzie w systemie zaprojektuj–wybuduj i obejmuje następujący zakres;

1.1. Zagospodarowanie terenu Nakła

  • Budowa ciągu spacerowo-biegowego o szerokości użytkowej nie mniej niż 2 m i łącznej długości nie mniej niż 1200 mb
  • Montaż ławek i koszy na śmieci – nie mniej niż 24 sztuki
  • Zagospodarowanie cmentarza choleryków poprzez budowę niskiego ogrodzenia (nie mniej niż 50 cm wysokości) wokół terenu cmentarza (nie mniej niż 50 mb) wraz z budową tablicy informacyjnej zawierającej dane o historii cmentarza
  • Budowa Pumptrack’ u o długości nie mniej niż 250 m
  • Budowa urządzenia do Street Workout’ u (Kalisteniki) nie mniej niż 1 zestaw
  • Urządzenie zieleni

1.2. Zagospodarowanie terenu po byłym zakładzie komunalnym

  • Utwardzenie placu nawierzchnią z kostki brukowej o łącznej powierzchni nie mniej niż 500 m2
  • Budowa oświetlenia w postaci latarni – nie mniej niż 8 sztuk
  • Montaż ławek i koszy na śmieci – nie mniej niż 5 sztuk
  • Budowa budynku zaplecza sanitarnego zapewniającą adekwatną obsługę dla przedmiotowej inwestycji i sąsiadującego z inwestycją pola namiotowego
  • Wykonanie przyłączy mediów (sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć elektroenergetyczna) umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie zaplecza sanitarnego oraz urządzeń wymagających energii elektrycznej (np. nagłośnienie) związanych z planowanym sposobem zagospodarowania terenu (organizacja imprez masowych)

2. Budowa kładki pieszo-rowerowej łączącej teren Nakła z ul. Kościuszki

Powyższe zadanie składa się z 5 elementów, które charakteryzują się następującymi parametrami i wielkościami:

2.1. Budowa kładki pieszo-rowerowej

  • Budowa kładki pieszo-rowerowej przez rzekę Poprad – całkowita długość kładki nie mniej niż 140 mb, szerokość użytkowa nie mniej niż 5 m (nie mniej niż 2.5 m trasa rowerowa, nie mniej niż 2.5 m trasa biegowa), Klasa obciążenia: C wg PN-85/S-10030
  • Przebudowa skrzyżowania z ulicą Kościuszki – połączenie kładki z istniejącą siecią drogową
  • Budowa oświetlenia skrzyżowania i kładki w postaci latarni – nie mniej niż 4 sztuki

2.2. Budowa wielofunkcyjnej trasy biegowo-rowerowej odcinek 1 (dojazd do kładki, km 0+140-0+273)

  • Budowa trasy rowerowej o szerokości użytkowej nie mniej niż 2.5 m i łącznej długości nie mniej niż 133 mb
  • Budowa trasy biegowej o szerokości użytkowej nie mniej niż 2.5 m i łącznej długości nie mniej niż 133 mb
  • Budowa oświetlenia w postaci latarni – nie mniej niż 3 sztuki

2.3. Budowa wielofunkcyjnej trasy biegowo-rowerowej odcinek 2

  • Budowa trasy rowerowej o szerokości użytkowej nie mniej niż 2 m i łącznej długości nie mniej niż 607 mb
  • Budowa trasy biegowej o szerokości użytkowej 2 m i łącznej długości nie mniej niż 607 mb
  • Budowa oświetlenia w postaci latarni – nie mniej niż 11 sztuk
  • Montaż ławek i koszy na śmieci, zlokalizowanych wzdłuż chodnika – nie mniej niż 11 sztuk każdego elementu

2.4. Organizacja zjazdu na teren Nakła z DK 87

  • Budowa chodnika o szerokości użytkowej nie mniej niż 2 m i łącznej długości nie mniej niż 92.5 mb
  • Przebudowa drogi o szerokości użytkowej nie mniej niż 5 m i łącznej długości nie mniej niż 92.5 mb
  • Budowa nie mniej niż 40 miejsc parkingowych o wymiarach nie mniej niż 2.5 x 5 m
  • Budowa miejsca obsługi rowerzystów (MOR)- nie mniej niż 1 komplet
  • Budowa oświetlenia w postaci latarni – nie mniej niż 5 sztuk

2.4. Sieć kanalizacyjna

  • Przebudowa istniejącej sieci kanalizacyjnej o długości nie mniej niż 600 mb

W celu realizacji powyższych zadań, wyłoniony w drodze przetargu wykonawca, zobowiązany jest  do:

  1. Opracowania kompleksowej dokumentacji projektowej (Projekt budowlany i wykonawczy, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót, Projekty technologiczne) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień i decyzji, w szczególności pozwolenia na budowę, dla powyższych zadań.
  2. Wykonanie robót budowlanych w oparciu o wcześniej opracowaną dokumentację projektową, mających na celu realizację powyższych zadań.
  3. Uzyskanie decyzji na użytkowanie wybudowanej infrastruktury.

 

Informacje:

 

 

Kalendarz wydarzeń

Urząd Statystyczny w Krakowie
Zimowe utrzymanie dróg 2022/2023
Stabilizacja osuwiska Witkowskie
Harmonogram wywozu odpadów na 2022 rok Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój
MAŁOPOLSKA
Program "Czyste Powietrze"
Wybory uzupełniające
FACEBOOK
Wykup gruntów
EKOINTERWENCJA
KOMUNIKATY PM10
CEEB
Platforma eZamawiający
ANKIETA BAZA PZ
„Wspieraj lokalnie” to projekt przygotowany przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych we współpracy z PITax.pl Program PIT.
PFRON
Znad Popradu
MIODNY SZLAK
RODO
BIP 130000
BIP Zamówienia

Na skróty: