Kontakt
URZĄD MIEJSKI w PIWNICZNEJ-ZDROJU
Rynek 20
33-350 Piwniczna-Zdrój
CZAS PRACY URZĘDU
codziennie w dni robocze: 7:00 – 15:30
na stanowiskach pracy (zmiennie): 7:00 – 15:00 lub 7:30 – 15:30
BURMISTRZ PIWNICZNEJ-ZDROJU
przyjmuje zainteresowanych w sprawach indywidualnych,
w tym skarg i wniosków - w środy w godzinach od 8:00 do 10:00
po wcześniejszym umówieniu wizyty przez pracownika sekretariatu (pokój nr 14, I piętro)
ZASTĘPCA BURMISTRZA PIWNICZNEJ-ZDROJU, SEKRETARZ MIASTA
przyjmuje zainteresowanych oraz koordynuje rozpatrywanie skarg i wniosków (pokój nr 16, I piętro)
RADA MIEJSKA PIWNICZNEJ-ZDROJU:
Biuro Rady Miejskiej (pok. nr 10) czynne w godzinach od 7:00 do 15:00
Przewodniczący Rady Miejskiej
pełni dyżury dla mieszkańców
w poniedziałki w godzinach od 8:00 do 10:00
KANCELARIA:
-
+48 18 44 64 043
-
+48 18 44 64 173
-
+48 18 44 64 186
-
+48 18 44 64 019
-
e-mail: gmina@piwniczna.pl
SEKRETARIAT BURMISTRZA:
-
+48 18 44 64 043
-
+48 18 44 64 173
-
e-mail: burmistrz@piwniczna.pl
DANE DO FAKTURY:
1. Nabywca: Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój, Rynek 20, 33-350 Piwniczna-Zdrój, NIP: 734 35 43 904
2. Odbiorca: Urząd Miejski w Piwnicznej-Zdroju, Rynek 20, 33-350 Piwniczna-Zdrój
3. Termin płatności: minimum 21 dni od daty otrzymania faktury
Brak którejkolwiek z powyższych danych, wiąże się z koniecznością zwrotu faktury do wystawiającego w celu jej uzupełnienia.