Pracownicy Urzędu

dodano: 06.06.2019

Zespół stanowisk ds. organizacyjnych

KROCZEK Małgorzata

  1. stanowisko: inspektor
  2. kontakt: gmina@piwniczna.pl, tel. (18) 446 40 43
  3. zadania:
    • prowadzenie sekretariatu Urzędu,
    • łączność teleinformatyczna,
    • obsługa petentów/interesantów, terminarz przyjęć burmistrza i kierownictwa,
    • informacja stanowiskowa,
    • dziennik podawczy, elektroniczny obieg dokumentów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,
    • rejestry umów i  rachunków,
    • ewidencja pracownicza czasu pracy, urlopowa, wyjść i wyjazdów, lista obecności,
    • zaopatrzenie w sprzęt i materiały biurowe.

 

GRUCELA Włodzimierz

  1. stanowisko: inspektor/pełnomocnik
  2. kontakt: wgrucela@piwniczna.pl, tel. wewm. 36, kom. 601538717
  3. zadania:
    • organizacja i funkcjonowanie Urzędu,
    • sprawy pracownicze-kadry,
    • organizacja przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków,
    • wybory organów jednostek pomocniczych, zebrania ogólne mieszkańców,
    • konsultacje społeczne,
    • przeprowadzanie wyborów i referendów,
    • spisy powszechne.

 

NIEĆ Magdalena

  1. stanowisko: referent
  2. kontakt: rada@piwniczna.pl, tel. wew. 43
  3. zadania:
    • prowadzenie biura Rady Miasta i Gminy,
    • organizacja sesji i posiedzeń komisji, protokoły,
    • przyjmowanie, przetwarzanie i przekazywanie materiałów na posiedzenia Rady,
    • publikacja urzędowa i przekazywanie dokumentów do publicznej wiadomości.
    • rejestr interpelacji, wniosków i zapytań,
    • organizacja spotkań, wizyt, delegacji, narad,
    • sprawy funkcyjne, osobowe i świadczenia radnych.
    • promocja - materiały i wydawnictwa.

 

Zespół stanowisk ds. obywatelskich (USC)

JAREK Kamila

  1. stanowisko: Z-ca kierownika USC
  2. kontakt: usc@piwniczna.pl, tel. wew. 39
  3. zadania:
    • rejestracja i księgi stanu cywilnego w systemie rejestrów państwowych,
    • akty urodzeń, małżeństw, zgonów i ich odpisy,
    • oświadczenia, zezwolenia i zaświadczenia związane z zawarciem małżeństwa, zmianą nazwisk, nadaniem imion dzieci, uznania ojcostwa,
    • transkrypcja zagranicznych aktów,
    • ewidencja ludności,
    • wydawanie dowodów osobistych.

 

TOMASIAK Bogusława

  1. stanowisko: inspektor
  2. kontakt: usc@piwniczna.pl, tel. wew. 39
  3. zadania:
    • ewidencja ludności, rejestracja danych o miejscu pobytu stałego i czasowego,
    • rejestr wyborców i spisy wyborców,
    • zbiór danych osobowych  numeru PESEL oraz nadawanie i zmiany
    • postepowanie administracyjne w sprawach zameldowań i wymeldowań.
    • wydawanie i wymiana dowodów osobistych.
    • kwalifikacja wojskowa.

 

Zespół stanowisk ds. inwestycji i gospodarki lokalnej

POLAKIEWICZ Elżbieta

  1. stanowisko: inspektor
  2. kontakt: epolakiewicz@piwniczna.pl,  tel. wew. 31, 40.
  3. zadania:
    • zamówienia publiczne Miasta i Gminy,
    • postępowania przetargowe i umowy,
    • elektroniczny rejestr umów,
    • Biuletyn Informacji Publicznej (BIP),
    • współpraca z organizacjami pożytku publicznego, głównie stowarzyszeniami,
    • kultura fizyczna i sport – rozwój i współpraca,
    • inwestycje sportowo-rekreacyjne,
    • badanie, rozpoznawanie, analiza i planowanie programów pod kątem możliwości pozyskiwania środków w ramach  funduszy Unii Europejskiej,
    • aplikowanie o środki z funduszy europejskich poprzez krajowe i regionalne programy,
    • dokumentacja do wniosków o dofinansowanie,
    • inwestycje finansowane z funduszy unijnych i dotacji,
    • współpraca w organizacji przedsięwzięć i imprez o charakterze turystyczno-promocyjnym.

 

DULAK Lidia

  1. stanowisko: inspektor
  2. kontakt: ldulak@piwniczna.pl, tel. wew. 31, 40.
  3. zadania:
    • inwestycje drogowo-mostowe,
    • zarządzanie drogami gminnymi  i organizacja ruchu,
    • bieżące utrzymanie dróg, chodników, placów i urządzeń drogowych, remonty, naprawy, oświetlenie uliczne,
    • zezwolenia na zajęcie pasa drogowego,
    • fundusz sołecki - zadania na terenie wsi.

 

PASZKIEWICZ Barbara

  1. stanowisko: inspektor
  2. kontakt: bpaszkiewicz@piwniczna.pl, tel. wew. 52.
  3. zadania:
    • ochrona środowiska i przyrody,
    • ocena oddziaływania na środowisko, informacje o środowisku i jego ochronie,
    • postępowanie o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięć,
    • gospodarka wodno-ściekowa,
    • gminne programy - ochrony środowiska, powietrza, gospodarki odpadami,
    • działalność regulowana w zakresie odbioru odpadów komunalnych,
    • utrzymanie czystości w gminie – wywóz odpadów,
    • usługi komunalne w zakresie utrzymania i pielęgnacji zieleni miejskiej,
    • opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w gospodarstwach domowych – deklaracje opłat,
    • zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów.

 

LOMPART-PORĘBSKA Agnieszka

  1. stanowisko: inspektor - EKODORADCA
  2. kontakt: aporebska@piwniczna.pl, tel. wew. 52.
  3. zadania:
    • eko-doradztwo w zakresie ochrony powietrza i współtworzenie gminnej strategii poprawy jakości powietrza,
    • realizacja programów pomocowych służącym ograniczeniu emisji i pomoc mieszkańcom w pozyskiwaniu środków na wymianę źródeł ciepła,
    • działania na rzecz ograniczenia niskiej emisji i poprawa efektywności energetycznej,
    • prowadzenie punktu obsługi programów ochrony powietrza i odnawialnych źródeł ciepła,
    • kampania informacyjna i kontrole przestrzegania przepisów ochorny powietrza.

 

Zespół stanowisk ds. przestrzennych i mienia

MAŚLANKA Paweł

  1. stanowisko: inspektor
  2. kontakt: pmaslanka@piwniczna.pl, tel. wew. 41, 49.
  3. zadania:
    • studium uwarunkowań i  kierunków zagospodarowania przestrzennego,
    • procedura sporządzania i uchwalania  miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (mpzp),
    • wnioski do planów przestrzennych,
    • wypisy, wyrysy i zaświadczenia o przeznaczeniu terenów w planie przestrzennym,
    • decyzje lokalizacyjne i warunkach zabudowy,
    • opinie do projektów podziału nieruchomości,
    • strefy uzdrowiskowe oraz operat uzdrowiskowy,
    • ochrona zabytków oraz gminny program ochrony zabytków.

 

KISIELOWSKA Aleksandra

  1. stanowisko: inspektor
  2. kontakt: akisielowska@piwniczna.pl tel. wew. 41, 49.
  3. zadania:
    • ewidencja zasobu nieruchomości i gospodarowanie mieniem gminnym,
    • sprzedaż i nabywanie, zamiany nieruchomości,
    • dzierżawa, najem, użyczenia, trwały zarząd nieruchomości,
    • wieczyste użytkowanie, opłaty, przekształcenia w prawo własności,
    • zarządzanie, utrzymanie, planowani i zagospodarowanie nieruchomości gminnych.

 

WOJTAS Marcin

  1. stanowisko: inspektor
  2. kontakt: mwojtas@piwniczna.pl, tel. wew. 41, 49.
  3. zadania:
    • podziały nieruchomości – decyzje,
    • postępowanie administracyjne dotyczące  rozgraniczeń nieruchomości,
    • ewidencja i nadawanie numerów nieruchomości (numeracja budynków),
    • ochrona gruntów leśnych i rolnych,
    • gospodarowanie mieniem gminnym w zakresie geodezyjno-kartograficznym.

 

Zespół stanowisk ds. ochronnych i bezpieczeństwa

STAŃCZAK Zenon

  1. stanowisko: inspektor
  2. kontakt: zstanczak@piwniczna.pl, tel. wew. 31, 40.
  3. zadania:
    • działalność gospodarcza – wpisy do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
    • obrona cywilna i zarządzanie kryzysowe,
    • zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych,
    • ochrona zwierząt – program opieki nad bezdomnymi zwierzętami,
    • publiczny transport drogowy, przystanki komunikacji publicznej,
    • indywidualne sprawy rolników, dopłaty do paliwa.

 

TOMASZEWSKI Czesław

  1. stanowisko: Komendant MG OSP
  2. kontakt: gmina@piwniczna.pl, tel. wew. 53.
  3. zadania:
    • utrzymanie gotowości bojowej jednostek Ochotniczych Straży Pożarnej,
    • ochrona przeciwpożarowa.

 

Zespół stanowisk ds. finansów

KULIG Zofia

  1. stanowisko: Skarbnik Gminy
  2. kontakt: zkulig@piwniczna.pl tel. wew. 44.

 

MAMIAK Agnieszka

  1. kontakt: amamiak@piwniczna.pl, tel. wew. 44.
  2. zadania:
    • rachunkowość budżetu,
    • ewidencja finansowo-księgowa,
    • rachunkowość syntetyczno-analityczna,
    • łączne sprawozdania operacji finansowych,
    • sprawozdania budżetowe.

 

OLSZANECKA Magdalena

  1. stanowisko: inspektor
  2. kontakt: molszanecka@piwniczna.pl, tel. wew. 42.
  3. zadania:
    • ewidencja składników majątkowych - środki trwałe, inwestycje, wartości niematerialne i prawne.
    • inwentaryzacja składników majątkowych.
    • świadczenia pracownicze - płace, fundusz socjalny,
    • rozliczenia podatkowe i ubezpieczeń społecznych pracowników i zleceniobiorców.

 

GUMULAK Elżbieta

  1. stanowisko: inspektor
  2. kontakt: egumulak@piwniczna.pl, tel. wew. 48.
  3. zadania:
    • księgowość podatków od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób fizycznych,
    • księgowość opłat lokalnych – targowa, parkingowa, miejscowa, uzdrowiskowa,
    • postępowanie egzekucyjne podatków i opłat,
    • inkaso podatków i opłat,
    • sprawozdania księgowości podatkowej i opłat.

 

TOKARZ Maria

  1. stanowisko: inspektor
  2. kontakt: mtokarz@piwniczna.pl, tel. wew. 48.
  3. zadania:
    • wpłaty i wypłaty gotówkowe,
    • ewidencja obrotów operacji kasowych,
    • raporty przychodowe i rozchodowe.

 

POTOK Jadwiga

  1. stanowisko: inspektor
  2. kontakt: jpotok@piwniczna.pl, tel. wew. 54.
  3. zadania:
    • wymiar podatków i ewidencje podatków,
    • decyzje podatkowe – od nieruchomości, rolny, leśny, od środków transportowych,
    • podatki – umorzenia, ulgi, przesunięcia terminów, rozłożenia na raty,
    • zaświadczenia o stanie majątkowym,
    • zaświadczenia o (nie)zaleganiu w podatkach, dochodach z gospodarstw rolnych, okresach ubezpieczeń rolników.

 

LACH Zofia

  1. stanowisko: inspektor
  2. kontakt: zlach@piwniczna.pl, tel. wew. 42.
  3. zadania:
    • podatki i  opłaty z tytułu umów cywilno-prawnych,
    • ewidencja sprzedaży i zakupów w zakresie podatku od towarów i usług – VAT,
    • faktury z umów cywilno-prawnych, rozliczenia,
    • rachunkowość syntetyczno-analityczna dochodów „niepodatkowych”.

 

GUMULAK Kamila

  1. stanowisko: inspektor
  2. kontakt: kgumulak@piwniczna.pl, tel. wew. 42.
  3. zadania:
    • realizacja wydatków budżetowych – obieg rachunków i faktur w zakresie rachunkowym,
    • ewidencja wydatków strukturalnych,
    • ewidencja i księgowość opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi – naliczanie, ściąganie, ulgi i umorzenia, egzekucja.

 

Archiwum zakładowe

KOŻUCH Bernadeta
  1. kontakt: bkozuch@piwniczna.pl, tel. wew. 53
  2. zadania:
  • Gospodarka odpadami,
  • Decyzje środowiskowe,
  • Archiwum Zakładowe.

Kalendarz wydarzeń

Wybory do Parlamentu Europejskiego w Polsce 09.06.2024 r.
Wybory 2024
Urząd Statystyczny w Krakowie
Zimowe utrzymanie dróg 2022/2023
Stabilizacja osuwiska Witkowskie
Harmonogram wywozu odpadów na 2022 rok Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój
MAŁOPOLSKA
Program "Czyste Powietrze"
FACEBOOK
Wykup gruntów
EKOINTERWENCJA
KOMUNIKATY PM10
CEEB
Platforma eZamawiający
ANKIETA BAZA PZ
„Wspieraj lokalnie” to projekt przygotowany przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych we współpracy z PITax.pl Program PIT.
BIP Zamówienia
BIP 130000
PFRON
Elektromobilność MiGPZ
Gazyfikacja Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrók
Znad Popradu
MIODNY SZLAK

Na skróty: