Struktura Urzędu

dodano: 04.09.2024

REFERAT ADMINISTRACYJNY I SPRAW OBYWATELSKICH

Janusz Blachura − Kierownik Referatu Administracyjnego i Spraw Obywatelskich
− Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

pokój nr 4, parter

Kontakt: tel. 18 334 77 38 lub 18 446-40-43 wew. 38

e-mail: jblachura@piwniczna.pl lub usc@piwniczna.pl

 

Kamila Jarek – Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

pokój nr 4, parter

Kontakt: tel. 18 334 77 39 lub 18 446-40-43 wew. 39

e-mail: kjarek@piwniczna.pl lub usc@piwniczna.pl

Zadania:

  • rejestracja w systemie rejestrów państwowych (akty urodzeń, małżeństw, zgonów),
  • wydawanie odpisów aktów,
  • przyjmowanie oświadczeń oraz wydawanie zaświadczeń związanych z zawarciem małżeństwa, zmianą nazwisk, nadaniem imion dzieci, uznaniem ojcostwa,
  • transkrypcja zagranicznych aktów,
  • przyjmowanie wniosków o wydanie dowodów osobistych oraz wydawanie tych dokumentów,
  • ewidencja ludności, rejestracja danych o miejscu pobytu stałego i czasowego, wydawanie zaświadczeń,
  • rejestr wyborców i spisy wyborców,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zameldowania i wymeldowania,
  • kwalifikacja wojskowa,
  • potwierdzanie profilu zaufanego.

 

Anna Polakiewicz − podinspektor - sekretariat Burmistrza

pokój nr 15, I piętro

Kontakt: nr. tel.: 18 334 77 30 lub 18 446-40-43 wew. 30

e-mail: gmina@piwniczna.pl

Zadania:

  • obsługa organizacyjna pracy Burmistrza, Zastępcy Burmistrza i Sekretarza Miasta,
  • obsługa kancelaryjna spotkań i zebrań organizowanych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza, Sekretarza Miasta i Skarbnika Miasta,
  • prowadzenie dziennika podawczego − przyjmowanie i rejestracja pism lub przesyłek,
  • prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza, rejestru rachunków, faktur, pełnomocnictw i upoważnień Burmistrza.

 

Magdalena Nieć – inspektor

pokój nr 10, I piętro

Kontakt: tel. 18 334 77 10 lub 18 446-40-43 wew. 43

e-mail: rada@piwniczna.pl

Zadania:

  • obsługa administracyjna i techniczna prac Rady Miejskiej, jej komisji, Przewodniczącego Rady,
  • protokołowanie obrad Rady Miejskiej i komisji oraz prowadzenie rejestru protokołów,
  • przekazywanie uchwał do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego,
  • prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej,
  • administracja Biuletynu Informacji Publicznej (BIP).
  • prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji wpływających do Rady Miejskiej,
  • prowadzenie rejestru oświadczeń majątkowych radnych,
  • obsługa narad z organami osiedli i sołectw oraz przechowywanie ich dokumentacji,
  • współorganizowanie wyborów ławników do sądów,
  • przekazywanie do BIP dokumentów związanych z pracą Rady Miejskiej i radnych,
  • prowadzenie rejestru działań lobbingowych.

 

Włodzimierz Grucela – inspektor

pokój nr 5, parter

Kontakt: tel. 18 334 77 05 lub 18 446-40-43 wew. 53

e-mail: wgrucela@piwniczna.pl

Zadania:

  • obsługa wniosków do CEIDG, udzielanie informacji i pomocy w zakresie rejestracji działalności gospodarczej oraz wydawanie zaświadczeń i innych czynności związanych z ewidencją,
  • prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego dla rolników,
  • wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych zgodnie z uchwałami Rady Miejskiej; naliczanie opłat oraz kontrola korzystania z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych; wydawanie jednorazowych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
  • wydawanie zezwoleń i licencji na transport drogowy oraz opiniowanie wniosków dotyczących publicznego transportu zbiorowego i lokalizacji przystanków,
  • sprawy zarządzania kryzysowego, monitorowanie i reagowanie na zagrożenia na terenie Miasta I Gminy, przygotowywanie dokumentów związanych z działaniami Burmistrza w przypadku klęsk żywiołowych,
  • prowadzenie spraw z zakresu rolnictwa, leśnictwa i ochroną zwierząt; rejestracją psów ras agresywnych, szacowanie szkód łowieckich.

 

Czesław Tomaszewski − Komendant Miejsko-Gminnego Związku OSP

pokój nr 7, parter

Kontakt: tel. 18 334 77 13 lub 18 446-40-43 wew. 52,

e-mail: gmina@piwniczna.pl

Zadania:

  • współpraca z Ochotniczymi Strażami Pożarnymi i Państwową Strażą Pożarną,
  • analiza potrzeb jednostek OSP w zakresie wyposażenia w sprzęt,
  • obsługa organizacyjna OSP,
  • organizacja szkoleń i badań lekarskich dla strażaków,
  • organizacja ćwiczeń i zawodów sportowo-pożarniczych,
  • kontrola kart drogowych i zużycia paliwa przez jednostki OSP.

 

Patrycja Kościółek-Michalik − pomoc administracyjna

pokój nr 5, parter

Kontakt: tel. 18 334 77 05 lub 18 446-40-43 wew. 53,

e-mail: pkosciolek@piwniczna.pl

Zadania:

  • prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu Miejskiego (przyjmowanie, przechowywanie i udostępnianie dokumentacji oraz przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego),
  • prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych w celu przygotowania zawodowego,
  • współpraca z organizacjami pożytku publicznego, głównie stowarzyszeniami.

 

Rafał Maćkowski − pomoc administracyjna

pokój nr 13, I piętro

Kontakt: nr. tel.: 18 334 77 19 lub 18 446-40-43 wew. 36

e-mail: rmackowski@piwniczna.pl

Zadania:

  • promocja Miasta i Gminy oraz jej oferty turystycznej, kulturalnej i rekreacyjnej,
  • prowadzenie spraw związanych z ustawą o sporcie oraz współpraca z klubami sportowymi i stowarzyszeniami; propagowanie wszystkich form kultury fizycznej i sportu oraz wspieranie wychowania fizycznego dzieci i młodzieży oraz różnorodnych form rekreacji,
  • współpraca z organizacjami i stowarzyszeniami w zakresie turystyki, wypoczynku i rekreacji,
  • organizacja imprez masowych,
  • prowadzenie serwisów internetowych, przygotowanie materiałów promocyjnych oraz współpraca z mediami,
  • współpraca z instytucjami i organizacjami na rzecz promocji Gminy oraz realizacji zadań w partnerstwach i stowarzyszeniach.

 

Ireneusz Gumulak − informatyk

pokój nr 7, parter

Kontakt: tel. 18 334 77 13 lub 18 446-40-43 wew. 52,

e-mail: informatyk@piwniczna.pl

Zadania:

  • obsługa informatyczna Urzędu Miejskiego,
  • administrowanie siecią informatyczną, bazami danych i sprzętem IT w Urzędzie,
  • nadzór nad bezpieczeństwem IT.

 

Małgorzata Kumorek − obsługa gospodarcza Urzędu

 

REFERAT PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I NIERUCHOMOŚCI

Paweł Maślanka − Kierownik Referatu Planowania Przestrzennego i Nieruchomości

pokój nr 12, I piętro

Kontakt: tel. 18 334 77 12 lub 18 446-40-43 wew. 41

email: pmaslanka@piwniczna.pl

Zadania:

  • Sprawy z zakresu planowania przestrzennego, w tym prowadzenie rejestrów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz rejestrów wniosków o zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
  • prowadzenie spraw związanych z opłatą planistyczną,
  • udzielanie bieżącej informacji stronom w sprawach dotyczących przeznaczenia terenów w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego,
  • wydawanie wypisów i wyrysów z aktualnie obowiązujących planów zagospodarowania przestrzennego, także z uchylonych i nieobowiązujących,
  • wydawanie zaświadczeń dotyczących przeznaczenia terenu w planie zagospodarowania przestrzennego, zaświadczeń o rewitalizacji oraz zaświadczeń o zgodności budowy z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
  • wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
  • sprawy związane z uzdrowiskiem i lecznictwem uzdrowiskowym, w tym sporządzanie projektów stref ochrony uzdrowiskowej i opracowywanie operatów uzdrowiskowych,
  • prowadzenie gminnej ewidencji zabytków,
  • wydawanie zezwoleń na lokalizację urządzeń w pasie drogowym dróg gminnych,
  • wydawanie zezwoleń na lokalizację zjazdów z dróg gminnych.

 

Marcin Wojtas – inspektor

pokój nr 12, I piętro

Kontakt: tel. 18 334 77 12 lub 18 446-40-43 wew. 41

email: mwojtas@piwniczna.pl

Zadania:

  • prowadzenie rejestru numeracji budynków,
  • wydawanie zawiadomień o nadaniu numeracji budynków,
  • prowadzenie spraw z zakresu scalania gruntów,
  • prowadzenie spraw z zakresu podziału nieruchomości,
  • wykonywanie zadań z zakresu geodezji,
  • prowadzenie postępowań związanych z wyłączeniem gruntów z produkcji rolnej,
  • wydawanie zaświadczeń o lokalizacji budynków dla celów prawnych.
  • prowadzenie spraw z zakresu rozgraniczenia nieruchomości,
  • opiniowanie projektów podziałów geodezyjnych nieruchomości zgodnie z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

 

Mariusz Hajduk − inspektor

pokój nr 12, I piętro

Kontakt: tel. 18 334 77 12 lub 18 446-40-43 wew. 41

email: mhajduk@piwniczna.pl

Zadania:

  • sprawy z zakresu gospodarowania lokalami mieszkalnymi i nieruchomościami gminnymi,
  • prowadzenie spraw eksmisyjnych w przypadkach lokali mienia gminnego,
  • przygotowanie dokumentacji dla celów sprzedaży, dzierżawy, najmu, użyczenia, użytkowania, zarządu i użytkowania wieczystego w drodze przetargu i bez przetargu,
  • regulacja stanów prawnych nieruchomości mienia gminnego w szczególności terenów szkolnych, dróg gminnych w tym przygotowywanie wniosków wieczysto-księgowych,
  • prowadzenia spraw z zakresu skorzystania z prawa pierwokupu nieruchomości,
  • prowadzenie ewidencji mienia komunalnego,
  • przygotowywanie dokumentacji do komunalizacji na rzecz Gminy gruntów stanowiących własność Skarbu Państwa,
  • prowadzenie nadzoru nad działalnością wspólnot gruntowych.

 

REFERAT INWESTYCJI I POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH

Lesław Chełmecki – Kierownik Referatu  

pok. nr 3, parter; 

Kontakt: tel. 18 334 77 00 lub 18 446-40-43 wew. 40,

email: lchelmecki@piwniczna.pl

Zadania:

  • przygotowywanie prowadzenie i koordynacja realizacji zadań inwestycyjno-remontowych wykonywanych oraz zlecanych przez Gminę
  • przygotowywanie projektów i opracowywanie wniosków aplikacyjnych na realizację przedsięwzięć inwestycyjnych i nieinwestycyjnych, w tym środków pomocowych Unii Europejskiej,
  • zarządzanie projektami realizowanymi przez Gminę,

 

Karolina Sokołowska – Inspektor

pok. nr 3, parter; 

Kontakt: tel. 18 334 77 31 lub 18 446-40-43 wew. 31,

email: ksokolowska@piwniczna.pl

Zadania:

  • gospodarka komunalna w zakresie zarządzania drogami,
  • przygotowywanie, prowadzenie i koordynacja realizacji zadań inwestycyjno-remontowych w zakresie dróg wykonywanych oraz zlecanych przez Gminę,
  • oświetlenie uliczne,
  • fundusz sołecki.

 

Patrycja Kmak – Główny Specjalista

pok. nr 3, parter; 

Kontakt: tel. 18 334 77 00 lub 18 446-40-43 wew. 40,

email: pkmak@piwniczna.pl

Zadania:

  • przygotowywanie, prowadzenie i koordynacja realizacji zadań inwestycyjno-remontowych wykonywanych oraz zlecanych przez Gminę,
  • przygotowywanie projektów i opracowywanie wniosków aplikacyjnych na realizację przedsięwzięć inwestycyjnych i nieinwestycyjnych, w tym środków pomocowych Unii Europejskiej,
  • zarządzanie projektami realizowanymi przez Gminę.

 

Jarosław Kaim

pok. nr 3, parter; 

Kontakt: tel. 18 334 77 00 lub 18 446-40-43 wew. 40,

email: jkaim@piwniczna.pl

Zadania:

  • przygotowywanie, prowadzenie i koordynacja realizacji zadań inwestycyjno-remontowych wykonywanych oraz zlecanych przez Gminę,
  • przygotowywanie projektów i opracowywanie wniosków aplikacyjnych na realizację przedsięwzięć inwestycyjnych i nieinwestycyjnych, w tym środków pomocowych Unii Europejskiej,
  • zarządzanie projektami realizowanymi przez Gminę.

 

REFERAT KOMUNALNY I OCHRONY ŚRODOWISKA

Barbara Paszkiewicz – inspektor

pokój nr 11, I piętro

Kontakt: tel. 18 334 77 37 wew. 37

email: bpaszkiewicz@piwniczna.pl

Zadania:

  • ochrona środowiska i przyrody,
  • ocena oddziaływania na środowisko, informacje o środowisku i jego ochronie,
  • postępowanie o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięć,
  • gospodarka wodno-ściekowa,
  • gminne programy - ochrony środowiska, gospodarki odpadami,
  • działalność regulowana w zakresie odbioru odpadów komunalnych,
  • utrzymanie czystości w gminie – wywóz odpadów.

 

Agnieszka Lompart-Porębska – inspektor, ekodoradca

pokój nr 11, I piętro

Kontakt: tel. 18 334 77 37 wew. 37

email: aporebska@piwniczna.pl

Zadania:

  • ekodoradztwo w zakresie ochrony powietrza i współtworzenie gminnej strategii poprawy jakości powietrza,
  • realizacja programów pomocowych służącym ograniczeniu emisji i pomoc mieszkańcom w pozyskiwaniu środków na wymianę źródeł ciepła,
  • działania na rzecz ograniczenia niskiej emisji i poprawy efektywności energetycznej,
  • zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów,
  • usługi komunalne w zakresie utrzymania i pielęgnacji zieleni miejskiej,
  • prowadzenie punktu obsługi petenta programu Czyste Powietrze,
  • kampanie informacyjne i kontrole przestrzegania przepisów ochrony powietrza.

 

Michał Kumorek – kancelista

pokój nr 2, parter

Kontakt: tel. 18 334 77 33 lub 18 446-40-43 wew. 33

email: mkumorek@piwniczna.pl

Zadania:

  • opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w gospodarstwach domowych – ewidencja deklaracji i naliczenia opłat,
  • kody kreskowe na odpady,
  • ewidencja źródeł ciepła - baza Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków,
  • kontrola prawidłowości uiszczania opłat parkingowych,
  • kontrola przestrzegania przepisów ochrony powietrza.

 

REFERAT KSIĘGOWY

Zofia Kulig − Skarbnik Miasta i Gminy, Kierownik Referatu Księgowego

pokój nr 18, I piętro

Kontakt: tel. 18 334 77 18 lub 18 446-40-43 wew. 44

e-mail: zkulig@piwniczna.pl

Zadania:

  • wykonywanie określonych przepisami prawa obowiązków w zakresie rachunkowości,
  • nadzorowanie i kontrola realizacji budżetu gminy,
  • kontrasygnowanie czynności prawnych mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych,
  • opracowywanie projektów aktów prawnych, uruchamiających procedurę uchwalania budżetu gminy,
  • przygotowywanie projektu budżetu gminy oraz projektów jego zmian,
  • opracowywanie projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej oraz projektów zmian,
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.

 

Agnieszka Mamiak – inspektor

pokój nr 18, I piętro

Kontakt: tel. 18 334 77 18 lub 18 446-40-43 wew. 44

e-mail: amamiak@piwniczna.pl

Zadania:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych Urzędu Miejskiego w Piwnicznej-Zdroju oraz organu, zadania w zakresie prowadzenia rachunkowości,
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych, z operacji finansowych i sprawozdań finansowych,
  • prowadzenie ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych roku bieżącego oraz zaangażowania wydatków lat przyszłych,
  • finansowe rozliczanie projektów i zadań, realizowanych w ramach otrzymanych dotacji oraz środków pozyskiwanych z zewnątrz,
  • inwentaryzacja należności oraz zobowiązań.

 

Magdalena Olszanecka – inspektor

pokój nr 17, I piętro

Kontakt: tel. 18 334 77 07 lub 18 446-40-43 wew. 47

e-mail: molszanecka@piwniczna.pl

Zadania:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych Urzędu Miejskiego w zakresie dochodów,
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych Rb-27S oraz sprawozdań z operacji finansowych Rb-N w zakresie Urzędu Miejskiego,
  • prowadzenie spraw z zakresu wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych, rozliczeń z ZUS, ZFŚS,
  • prowadzenie spraw z zakresu obowiązków zakładu pracy jako płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych, inwentaryzacja.

 

Kamila Antosz – inspektor

pokój nr 17, I piętro

Kontakt: tel. 18 334 77 07 lub 18 446-40-43 wew. 47

e-mail: kantosz@piwniczna.pl

Zadania:

  • prowadzenie księgowości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, windykacja należności, sprawy związane z udzielaniem ulg, odroczeń i umorzeń,
  • dokonywanie kontroli dokumentów księgowych w zakresie formalnym, rachunkowym i pod kątem zgodności z planem oraz sporządzanie przelewów,
  • realizacja zobowiązań finansowych gminy,
  • dokonywanie dekretacji analitycznej i syntetycznej dokumentacji budżetowej,
  • prowadzenie spraw w zakresie pomocy publicznej.

 

Maria Tokarz –inspektor

pokój nr 2, parter

Kontakt: tel. 18 334 77 33 lub 18 446-40-43 wew. 33

e-mail: mtokarz@piwniczna.pl

Zadania:

  • obsługa kasowa Urzędu Miejskiego − przyjmowanie wpłat gotówkowych oraz dokonywanie wypłat gotówkowych,
  • prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,
  • sprawy opłat parkingowych oraz wydawanie abonamentów za parkowanie pojazdów,
  • prowadzenie ewidencji depozytów niepieniężnych.

 

Jadwiga Potok – inspektor

pokój nr 2, parter

Kontakt: tel. 18 334 77 14 lub 18 446-40-43 wew. 54,

e-mail: jpotok@piwniczna.pl

Zadania:

  • wymiar podatku od nieruchomości, leśnego, rolnego oraz podatku od środków transportowych,
  • przeprowadzanie kontroli podatników podatku od nieruchomości, leśnego oraz rolnego,
  • prowadzenie spraw w zakresie umorzenia, rozłożenia na raty lub odroczenia terminów płatności podatku od nieruchomości, leśnego i rolnego,
  • pomoc publiczna, pomoc de minimis,
  • przygotowywanie projektów uchwał dotyczących podatków i opłat lokalnych,
  • wydawanie zaświadczeń, których podstawą są dane zwarte w ewidencji podatkowej oraz wydawanie zaświadczeń o zaleganiu bądź niezaleganiu w podatkach,
  • potwierdzanie zawarcia umów dzierżawy gruntów zaliczanych do użytków rolnych i prowadzenie rejestru tych umów.

 

Elżbieta Gumulak  − inspektor

pokój nr 2, parter

Kontakt: tel. 18 334 77 33 lub 18 446-40-43 wew. 33

e-mail: egumulak@piwniczna.pl

Zadania:

  • księgowanie, egzekucja podatków i opłat lokalnych,
  • rozliczanie i przeprowadzanie kontroli inkasentów podatków oraz opłat lokalnych,
  • realizacja dochodów z tytułu opłaty eksploatacyjnej,
  • realizacja oraz egzekucja dochodów z tytułu opłaty za parkowanie pojazdów.

 

Zofia Lach – inspektor

pokój nr 17, I piętro

Kontakt: tel. 18 334 77 07 lub 18 446-40-43 wew. 47

e-mail: zlach@piwniczna.pl

Zadania:

  • prowadzenie spraw z zakresu podatku od spadków i darowizn,
  • księgowanie oraz egzekucja podatku od nieruchomości od osób prawnych, podatku od środków transportu,
  • rozliczanie podatku od towarów i usług, w tym prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży dla Urzędu Miejskiego, sporządzanie miesięcznych deklaracji dla Urzędu Miejskiego,
  • prowadzenie centralnego rejestru zakupu i sprzedaży dla gminy i sporządzanie zcentralizowanej deklaracji,
  • współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie scentralizowanego podatku od towarów i usług,
  • wystawianie faktur VAT w zakresie umów cywilno-prawnych,
  • księgowanie, windykacja należności cywilno-prawnych, umorzenia,
  • zwroty nadpłat z tytułu opłaty skarbowej.

 

Marlena Lichoń − inspektor

pokój nr 17, I piętro

Kontakt: tel. 18 334 77 07 lub 18 446-40-43 wew. 47

e-mail: mlichon@piwniczna.pl

Zadania:

  • księgowanie wydatków Urzędu Miejskiego, prowadzenie księgowości organu,
  • księgowanie zaangażowania wydatków,
  • księgowanie dochodów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadów komunalnych,
  • prowadzenie KZP.

 

Joanna Piwowar - pomoc administracyjna

pokój nr 2, parter

Kontakt: tel. 18 334 77 14 lub 18 446-40-43 wew. 54,

e-mail: jpiwowar@piwniczna.pl

Zadania:

  • wymiar podatku od nieruchomości, leśnego, rolnego oraz podatku od środków transportowych,
  • przeprowadzanie kontroli podatników podatku od nieruchomości, leśnego oraz rolnego,
  • prowadzenie spraw w zakresie umorzenia, rozłożenia na raty lub odroczenia terminów płatności podatku od nieruchomości, leśnego i rolnego,
  • pomoc publiczna, pomoc de minimis,
  • przygotowywanie projektów uchwał dotyczących podatków i opłat lokalnych,
  • wydawanie zaświadczeń, których podstawą są dane zwarte w ewidencji podatkowej oraz wydawanie zaświadczeń o zaleganiu bądź niezaleganiu w podatkach,
  • potwierdzanie zawarcia umów dzierżawy gruntów zaliczanych do użytków rolnych i prowadzenie rejestru tych umów.

 

STANOWISKA SAMODZIELNE

Radca Prawny – Paweł Mędoń – pokój nr 13, I (piętro); tel.: 18 446 40 43 (wtorek).

Samodzielne Stanowisko ds. Zamówień Publicznych – Marta Jabłońska-Chytła – pok. nr 3 (I piętro); tel. 18 334 77 31 lub 18 446-40-43 wew. 31 (piątek).

Pełnomocnik ds. Informacji niejawnych – Andrzej Górski.

Inspektor Ochrony Danych – Dorota Sadowska; e-mail:iodo@piwniczna.pl

Stanowisko ds. BHP – Sławomir Bałuszyński.

Audytor wewnętrzny ­– Firma "Skarbnik" Agnieszka Pieprzyca

 

Doradca Rolniczy (Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego) – Marcelina Kubiak pokój nr 7 (parter); tel. 18 446-40-43  (wtorek).

Kalendarz wydarzeń

Zimowe utrzymanie dróg 2022/2023
QMP
MAPA Drogi dojazdowe do gruntów rolnych
Wirtualny spacer po Piwnicznej-Zdrój
PZD zimowe utrzymanie dróg
Harmonogram wywozu odpadów na 2022 rok Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój
Pomiary PEM
MGOK Projekt KPO dla kultury
Urząd Statystyczny w Krakowie
Stabilizacja osuwiska Witkowskie
MAŁOPOLSKA
Program "Czyste Powietrze"
FACEBOOK
Wykup gruntów
EKOINTERWENCJA
KOMUNIKATY PM10
CEEB
Platforma eZamawiający
ANKIETA BAZA PZ
„Wspieraj lokalnie” to projekt przygotowany przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych we współpracy z PITax.pl Program PIT.
PFRON
Znad Popradu
MIODNY SZLAK
RODO
BIP 130000
BIP Zamówienia

Na skróty: