ZGŁOSZENIE do udział w debacie nad raportem o stanie Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój za 2024 r.
Na podstawie art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465) w terminie do 31 maja Burmistrz zobowiązany jest przestawić Radzie Miejskiej raport o stanie gminy, który obejmuje podsumowanie jego działalności w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady i budżetu obywatelskiego.
Zgodnie z powyżej wskazanym przepisem Rada rozpatruje raport na sesji, na której podejmowana jest uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium. Nad przedstawionym raportem przeprowadza się debatę, w której radni zabierają głos bez ograniczeń czasowych.
W debacie głos zabrać mogą również mieszkańcy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w trybie określonym w ustawie składa do Przewodniczącego Rady pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20 osób. Powyższe zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.
Wzór zgłoszenia do pobrania na stronie www.piwniczna.pl oraz w biurze Rady Miejskiej w Piwnicznej-Zdroju pok. 10.
Sesja Rady Miejskiej, na której rozpatrywany będzie raport odbędzie się
16 czerwca 2025 r. o godz. 9.00.
W razie pytań kontakt pod nr tel. 18 446 40 19 wew. 43
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Monika Dominik
Pobierz:
























